نخستین جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحمید اسدپور مدیر بوستان کوهستانی دراک گفت: جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک با عنوان «کوه راز» و با هدف معرفی و نمایش زیبایی‌های پارک کوهستانی و همچنین حمایت از فرهنگ حفاظت از محیط زیست و بهره‌وری صحیح از آن، از اول خردادماه ۹۸ آغاز و تا پایان خردادماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به نحوه‌ی شرکت در این جشنواره بیان کرد: تمامی شهروندان و همچنین مسافران و گردشگران می‌توانند با عکس‌برداری از نقاط دلخواه در محدوده‌ی پارک کوهستانی دراک شیراز در دو بخش عکس‌های موبایلی و حرفه‌ای، آثار خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست الکترونیک derak.mountain@gmail.com ارائه و در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته‌ی اسدپور، شرکت در جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک، برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

وی اظهار کرد: آثار ارائه شده در پایان این جشنواره توسط کمیته داوران حرفه‌ای قضاوت شده و با اهدای لوح تقدیر و جایزه، از صاحبان بهترین عکس‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر بوستان کوهستانی دراک تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به مدیریت پارک کوهستانی دراک مراجعه و یا از سایت شهرداری شیراز بازدید کنند. همچنین امکان دریافت تصویر شرایط و آیین‌نامه اجرایی جشنواره از طریق ارسال پیام به شماره تلفن ۰۹۹۰۱۳۸۶۷۶۵ نیز فراهم شده است.
انتهای پیام/م

جشنواره عکس «پارک کوهستانی دراک» شیراز

برچسب ها: شهرداری ، عکس هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.