یک خبرنگار حوزه بازی‌های رایانه‌ای به تازگی در صفحه توییتر خود نام نسخه بعدی سری Call Of Duty را فاش کرده است.

نام نسخه جدید سری Call of Duty مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته و پیش از معرفی و عرضه عنوان Call of Duty: WWII، شایعات بسیار زیادی درباره نام این عنوان منتشر شده بود. اما انگار تب و تاب ساخت شایعات برای نسخه جدید سری Call of Duty از بین رفته است و تاکنون فقط یک نام از این اثر منتشر شده است. به تازگی Jason Schreier، خبرنگار آمریکایی، در صفحه توییتر خود بحث چالش برانگیزی را درباره نسخه ۲۰۱۹ سری Call of Duty به راه انداخت. او اعلام کرد نام نسخه جدید این سری بدون هیچ عدد و پسوندی Call of Duty: Modern Warfare است.

این خبرنگار در صفحه توییتر خود نوشت: " من تایید می‌کنم که نام نسخه ۲۰۱۹ سری بازی‌های ندای وظیفه، Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود. این نام در ابتدا Call of Duty 4: Modern Warfare بوده، اما به دلایلی نامعلوم تغییر کرده است. "

نام نسخه جدید سری Call of Duty مشخص شد

این تغییر نام برای گیمرها گیج کننده خواهد بود چرا که با نسخه قدیمی‌تر این سری که همین نام را دارد اشتباه گرفته می‌شود. برخی از منتقدان بر این باورند که هم‌نام بودن نسخه جدید با قدیمی این سری احتمالا به معنای داستانی کاملا مجزا از آن نسخه است و در ادامه نسخه قدیمی ساخته نشده است. عده‌ای دیگر نیز بر این باورند که شرکت Activision قصد دارد همان نسخه را ادامه دهد و داستان نسخه جدید دقیقا در ادامه نسخه قدیمی‌تر ساخته شده است. 

نام نسخه جدید سری Call of Duty مشخص شد

اما احتمالات فوق با توییت زیر پاسخ داده می‌شوند. با انتشار توئیت Jason Schreier یکی از کاربران از وی پرسید که آیا این نسخه جدید در اصل یک پک ریمستر شده از سه نسخه پیشین سری Modern Warfare است یا خیر؟ که جیسن در جواب این کاربر نوشت: " این یک نسخه ریبوت شده است." (تصویر زیر)

نام نسخه جدید سری Call of Duty مشخص شد

توییت جدید او شایعات را بیشتر کرد و این احتمال را به وجود آورد که شاید این نسخه بسته‌ای الحاقی یا نسخه‌ای ریمستر شده از عنوان Call of Duty: Modern Warfare باشد. با این حال هنوز این شایعات توسط شرکت اکتیویژن تایید نشده‌اند و باید تا زمان اعلام رسمی از سوی این شرکت صبر کرد.

انتهای پیام/

تغییر نام نسخه جدید سری Call of Duty

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.