رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: به طور حتم در شرایط فعلی بلاتکلیفی بیشترین ضربه را به کشتی خواهد زد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان درباره تغییر ایجاد شده در مدیریت فدراسیون کشتی اظهار داشت: در مجمع فدراسیون و در واقع سمینار روسای هیئت‌های کشتی سراسر کشور تصمیم بر این شد با توجه به این که حمید بنی تمیم کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی است برای جلوگیری از برخی شبهات به وزارت ورزش تفویض شود یک فرد بی طرف را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کند، هر چند پیش‌تر در برخی از فدراسیون‌ها این اتفاق رخ نداده بود و سرپرست‌ها در انتخابات شرکت کرده بودند، اما در کشتی سرپرست جدید معرفی شد.

وی تصریح کرد: موضوعی که بسیار اهمیت دارد اینکه کشتی واقعاً چه جایگاهی در ورزش ما دارد، آیا این رشته مهم است که اگر مهم است چرا ما این همه فرصت سوزی می‌کنیم و زمان را از دست می‌دهیم، در حال حاضر کشتی بلاتکلیف است و مشخص نیست در آینده چه اتفاقی قرار است رخ دهد، برای همین از مسئولان وزارت ورزش تقاضا دارم هر چه سریعتر انتخابات را برگزار کنند تا همه تکلیف خود را بدانند و از این شرایط و چند دستگی خارج شویم.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان افزود: به عنوان سرمربی تیم ملی امید نمی‌دانم آیا با رئیس بعدی فدراسیون می‌توانم کار کنم؟ برنامه هایم را قبول دارد؟ و یا اصلاً او حاضر است با من کار کند یا خیر؛ که همین سردرگمی باعث می‌شود برنامه‌های تیم ملی به نحو شایسته انجام نشود، به طور حتم این شرایط در همه رده‌های سنی نیز حاکم است.

وی تاکید کرد: کشتی ورزش اول کشور است و همه در میادین بزرگ مثل المپیک از ورزشکاران این رشته توقع مدال آوری دارند، اما این بلاتکلیفی به کشتی ضربه می‌زند و اطمینان دارم در صورت برگزاری انتخابات و معرفی رئیس جدید شرایط به مراتب بهتر خواهد شد.

خیر آبادی در پاسخ به این سوال که طبق اساسنامه، فدراسیون کشتی باید از چه مقامی تبعیت کند گفت: به هر صورت فدراسیون‌ها زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کنند، اما ما اگر با اتحادیه جهانی همراه نباشیم ضربه خواهیم خورد چرا که مشکلات کشتی در مجامع بین المللی را uww می‌تواند حل کند نه وزارت ورزش، به همین منظور باید بر اساس قوانین اتحادیه حرکت کنیم حتی در خصوص انتخاب سرپرست جدید فدراسیون نیز اعضای مجمع می‌توانستند طبق اساسنامه یک نفر را خودشان معرفی کنند، اما برخی دوستان مخالف کردند و به همین دلیل این موضوع به وزارت ورزش تفویض شد.


بیشتر بخوانید:

نعمتی: دین و آخرت خود را به دنیا نمی‌فروشم/دوستان به جای انتشار نامه‌ در رسانه‌ها، با خودم صحبت کنند/ از به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون فرار می‌کنم

واکنش بنی تمیم به بدهی‌های فدراسیون کشتی و ماجرای تعلیق احتمالی


انتهای پیام/

صحبت‌های خیرآبادی درباره وضعیت فعلی کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار