برترین‌های رقابت‌های زورخانه‌ای مناطق چهارگانه استان در مرحله‌ی نهایی این مسابقات، ۲۳ و ۲۴ خرداد جاری در زورخانه‌ی بین المللی کرمان به مصاف هم می‌روند.

سیدحمیدرضا ترابی موسوی، دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات زورخانه‌ای جام تکریم رمضان با ورزش، یادمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و بزرگداشت کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان، امسال در چهار منطقه‌ی غرب، شمال، جنوب و مرکز استان با محوریت شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، بم و کرمان در حال برگزاریست.

وی افزود: تیم‌های مقام آور این مسابقات در مرحله‌ی نهایی و فینال رقابت‌ها ۲۳ و ۲۴ خرداد جاری در زورخانه‌ی بین المللی کرمان به مصاف هم می‌روند.

ترابی موسوی تصریح کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های تیمی زورخانه ای، هنر‌های فردی و هنر مرشدی در رده‌ی سنی ۱۵ سال به بالا از ۲۱ اردیبهشت در مناطق چهارگانه استان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را مشارکت عمومی ورزشکاران در ماه مبارک و استعدادیابی برای تکمیل تیم‌های ورزشی استان به منظور حضور در رقابت‌های کشوری عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای جام رمضان مناطق چهارگانه استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.