خطاطان شهرستان دشتی آیات قرآن کریم را کتابت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: خوشنویسان از طرح کتابت قرآن کریم به خوبی استقبال کرده‌اند، به نحوی که این برنامه در چند سال گذشته بدون وقفه در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج  برگزار شده است.

حمید زارعی افزود: استعداد‌های خوبی در حوزه خوشنویسی در شهرستان دشتی شناسایی و تربیت شده اند و استاد سید عبدالمحمد جعفری و سید نظام الدین حسینی با عشق و علاقه در حال آموزش هنرجویان هستند.

وی ادامه داد: انجمن خوشنویسان خورموج هر چند سابقه ۲۰ ساله در فرهنگسرا دارد، اما کمتر از شش سال است که زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران فعالیت می‌کند و در این مدت هنرمندان زیادی مدارک خوشنویسی از مقدماتی تا ممتاز را کسب کرده اند.

مسوول انجمن خوشنویسان شهرستان دشتی نیز گفت: در کتابت آیات قرآنی ١٤ نفر از خوشنویسان ممتاز و خوش ذوق شهرستان دشتی با مشق آیات قرآن کریم به شیوه‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ آثاری کم نظیر خلق کردند.

سیدعبدالمحمد جعفری افزود: این برنامه به همت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و انجمن خوشنویسان این شهرستان در محل این انجمن در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد.

انتهای پیام/ک

کتابت آیات قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.