معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۷۰ پایگاه جذب حامی در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

را ه اندازی ۱۷۰ پایگاه جذب حامی در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حمید کریمیان زاده، عاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد هرسال در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر اقدام به برپایی پایگاه‌هایی برای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند می‌کند، گفت: امسال به مناسبت شب‌های قدر ۱۷۰ پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان برپاشده است.

وی بابیان اینکه این نهاد با راه‌اندازی پایگاه‌های جذب حامی فرصت مناسبی را برای خیران و مردم نوع‌دوست استان فراهم می‌کند تا به‌صورت داوطلبانه حمایت یک یا چند یتیم و فرزندان محسنین را بر عهده بگیرند افزود: ۴۵۰۵ حامی خیر در شب‌های قدر سال گذشته با ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت تعدادی از ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت استان را عهده‌دار شدند.

کریمیان زاده بیان کرد: شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر استان کرمان برای کمک به ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷*و یا با ارسال عدد سه به شماره پیامک ۱۰۰۰۳۴۵۵ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

وی بابیان اینکه هم اکنون ۴۲ هزار و ۵۰۰ حامی سرپرستی ۲۰ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان کرمان را بر عهده‌دارند که ۱۰۲ نفر از این حامیان خارج از کشور هستند افزود: ۴ هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد حامی هستند که انتظار داریم خیران و مردم مؤمن و نیکوکار استان در این ماه پر خیروبرکت از این فرصت معنوی بهره گرفته و حمایت این فرزندان خانواده‌های نیازمند را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/ح

راه اندازی پایگاههای جذب حامی در شبهای قدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار