محمد حسین زاهدی فر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار سپاهان- پرسپولیس انتخاب شده است.

علیرضا سهرابی، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث انتخاب داور دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بیان کرد: محمد حسین زاهدی فر را برای قضاوت این بازی انتخاب کرده و اکنون منتظر هستیم ابراهیم شکوری(سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) ابلاغیه این داور را تائید و امضاء کند تا نام او به صورت رسمی از طریق سایت فدراسیون اعلام شود.

او درباره اینکه با توجه به حساسیت این بازی آیا زاهدی فر می تواند بدون مشکل خاصی دیدار سپاهان و پرسپولیس را سوت بزند یا خیر، گفت: برای انتخاب داور این بازی عملکرد داورانمان را در طول فصل درنظر گرفته ایم و کمیته داوران در تصمیمی جمعی به این نتیجه رسید زاهدی فر که یکی از موفق ترین داوران کشورمان در طول فصل بود برای این بازی انتخاب کند. می دانید با وجود اینکه برخی اهالی فوتبال تصور نمی کردند اشکان خورشیدی، دربی ۸۹ را به شکل خوب قضاوت کند اما او عملکرد خیلی خوبی داشته و از لحاظ روحی، روانی، ذهنی و فنی نسبت به داوران دیگر برای قضاوت آن بازی وضعیت بهتری داشت. اکنون هم از نظر کمیته داوران، زاهدی فر چنین وضعیتی دارد.

سهرابی درباره احتمال تحت تاثیر قرار گرفتن تیم داوری بازی از جو ورزشگاه در زمان برگزاری بازی سپاهان- پرسپولیس بیان کرد: کمیته انضباطی، اخلاق، داوری و سازمان لیگ دست به دست هم داده اند تا شرایط خوبی برای برگزاری این بازی اعمال شود. از طرفی ۲ تیم سهمیه آسیا را کسب کرده اند و تنها به قهرمانی جام حذفی فکر می کنند. به همین دلیل فکر می کنم بازی زیبایی برگزار شود و تیم داوری بازی هم بدون هیچ گونه تاثیرپذیری از جو ورزشگاه بهترین قضاوت خود را ارائه بدهند.


بیشتر بخوانید:

مصلح: امیدواریم قهرمان جام حذفی شویم

بیرانوند به دیدار مقابل سپاهان می‌رسد

سپاهان یا پرسپولیس/ پیروز آخرین دوئل کدام تیم است؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار پیش از دیدار پرسپولیس و سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار