رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کرمانشاه خبر داد .

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه گفت : مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت ۱۸ عصر روز سیزدهم خرداد ماه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت : با توجه به اینکه امسال آخرین سالی است که به دلیل برخورد با ماه مبارک رمضان اعزام کاروان‌ها به سمت مرقد امام (ره) را نداریم، امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سروری از تلاش برای معرفی اندیشه‌های امام (ره) به نسل جوان خبر داد و از همه خواست تا در این خصوص پای کار بیایند.

وی تأکید کرد: اگر اسمی از ایران در جهان وجود دارد به واسطه اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) که بر گرفته از مکتب اسلام است می‌باشد و این موضوع باید برای نسل جوان تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: حضور در راهپیمایی مراسم روز جهانی قدس امسال از حساسیت‌های ویژه‌ای در مقایسه با سال‌های گذشته برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه این بار استکبار جهانی دست خود را رو کرده و با تمام قدرت به مقابله با ایران اسلامی ایستاده گفت: این مهم ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشان می‌دهد.

وی سپس با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در کرمانشاه اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۶ صبح روز عید سعید فطر برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.