نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

خدمت به شهدا و خانواده شهدا بالاترین خدمت است/ضرورت تدوین زندگی نامه خانواده شهیدان

خدمت به شهدا و خانواده شهدا بالاترین خدمت است/ضرورت تدوین زندگی نامه خانواده شهیدانآیت الله شاهچراغی با بیان اینکه خدمت به شهدا و خانواده شهدا بالاترین خدمت است، گفت: فعالیت های فرهنگی انجام شده در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان و خانواده آنها است که باید با صلابت انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: حق شهدا و خانواده آنان بسیار زیاد است همانطور که حق پدر و مادر بجا آورده شدنی نیست، حق شهدا هم بجا آوردنی نیست. 

وی افزود: خدمت به شهید و خانواده شهید بالاترین خدمت است و خداوند فرموده است، من جانشین شهید در خانواده وی هستم. هر کسی رضایت خانواده شهید را جلب کند، رضایت مرا جلب کرده است و هر کسی آنها را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است.

آیت الله شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه اسلام حساب ویژه برای شهدا قائل شده است، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی پیرامون شهدا که در شهرستان سمنان شروع شده است بسیار امیدوار کننده است و باید این اقدامات به شهرهای دیگر استان هم منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه استان سمنان از نظر اهتمام به شهدا و خانواده شهدا باید در کشور نمونه باشد، افزود: همانطور که کمک به سیل زدگان، کمک های این استان نمونه و ممتاز بوده ان شاءالله شما هم در حرکتی که انجام داده اید این حرکت با صلابت و استوار ادامه پیدا کند و شاهد به کمال رسیدن آن در استان باشیم .

انتهای پیام / گ 

دیدار سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان با آیت الله شاهچراغی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.