فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: فردی که به دلیل اختلاف فامیلی باجناق خود را به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان شنبه گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درخصوص مرگ یک مرد ۴۵ ساله بر اثر ضربات چاقو از ناحیه گردن و پهلو عوامل نیروی انتظامی برای شناسایی و دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

وی به شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت اشاره کرد و افزود: قتل به دلیل اختلافات فامیلی بوده و فرد قاتل که حدودا ۵۴سال سن دارد به دلیل عدم کنترل خود در نزاع با ضربات چاقو فردی ۴۵ساله که باجناق وی بود را به قتل رسانده که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه پلیس هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت ندارد و از هیچ تلاشی برای احقاق حق عامه مردم نخواهد گذشت، ادامه داد: برخی مواقع به علت برخی قضایای بی اهمیت، درگیری پیش آمده و منجر به جرایم جنایی می‌شود.

انتهای پیام/ د

دستگیری قاتل متواری در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۳۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام خدمت هم میهنان عزیزم.
دراین قتل هیچ گونه نزاع و درگیری و اختلافات فامیلی نبوده
وفردقاتل یک معتاد شیشه ای متوهم بوده و رفته در خانه مقتول و وی را غافلگیر کرده وبا ضربات متعدد چاقو با جناق خودرا به طور وحشیانه به قتل رساند