به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خانواده دیاس، دو محصول با پسوند ۴ وجود دارد؛ یکی دیاس ۴ که در کلاس هاچبک قرار دارد و دیگری دیاس ۴ کراسبک که هم به لحاظ ارتفاعی که چندین سانتیمتر بلندتر از سایر هاچبکهاست است و هم به لطف زههای مشکی رنگ اطراف گلگیر، تغییر کفی، اضافهشدن باربندها و مخفیکردن دستگیرههای عقب، میتوان این فرانسوی را ترکیبی از کوپه، کراساور و هاچبک دانست!
اما در توصیف عجیب بودن این خودرو همین بس که شیشههای مربوط به درهای عقب، قابلیت بازشدن ندارند و این نکته به طراحی خاص چهارچوب درها و ستون عقب مربوط میشود. دیاس ۴ کراسبک نخستینبار در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ به بازار ایران معرفی شد.
محدوده قیمتی این فرانسوی، نزدیک به جوک توربوست درحالیکه هم نسبت به آن قدرت کمتری دارد و هم اینکه فاقد سیستم محرکه AWD است.
انتهای پیام/