معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و‌دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت:طی مدت دو ماهه آغازین فصل بهار، میزان عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۳۰ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار / کاهش هزینه صادرات و واردات با روند افزایشی تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی از طریق بندر چابهارحسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار طی دو ماهه آغازین فصل بهار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشه است.

شهدادی ضمن اشاره به آمادگی بندر چابهار در تخلیه به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور اظهار امیدواری کرد با روند افزایشی تخلیه و بارگیری این نوع کالا‌ها تا پایان سال جاری با حمل زمینی این کالاها، زمینه برای تامین کامیون در مسیر برگشت برای حمل کالا‌های صادراتی از طریق بندر چابهار فراهم خواهد گردید که تاثیر قابل توجهی بر کاهش هزینه واردات و صادرات خواهد داشت.
وی گفت: بندر چابهار برای صادرات و واردات و همچنین ترانزیت کالا‌های متعلق به سایر کشور‌ها نظیر هند و افغانستان بسیار مفید است.

انتهای پیام/گ

صادرات کالا از بندرچابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار