مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:: استان اردبیل به صورت ویژه در تعطیلات عید فطر و نیمه دوم خرداد ماه از مسافران و گردشگران پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر گفت: استان اردبیل به صورت ویژه در تعطیلات عید فطر و نیمه دوم خرداد ماه از مسافران و گردشگران در تمام استان به ویژه شهرستان‌های مشکین شهر، اردبیل و سرعین پذیرایی خواهد کرد.

وی افزود: جلسات ستاد خدمات سفر برای فصل تابستان در تمامی شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد و در مرکز استان اردبیل هم این ستاد در نگارخانه خطایی به صورت دائمی برای راهنمایی گردشگران آماده خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: نرخ هتل ها، خانه‌های مسافر و همچنین آبدرمانی‌ها به تمام مراکز ابلاغ خواهد شد تا در ایام تعطیلات مشکلی برای مسافران به وجود نیاید.

وی افزود: کمیته‌های نظارتی ستاد خدمات سفر قبل از تعطیلات نظارت‌های خود را شروع خواهند کرد و بازدید‌های دوره‌ای از طرف بازرسان معاونت گردشگری برای ساماندهی خانه‌های مسافر و همچنین هتل‌ها و آبدرمانی انجام خواهد گرفت.

فلاحی در خصوص رزرواسیون هتل‌ها و خانه‌های مسافر و همچنین بوم گردی‌ها گفت: در راستای رفاه حال مسافران و همچنین ساماندهی جارچیان خیابانی از طرف شرکت توسعه گردشگری تعدادی از بنگاه‌های املاک شناسایی شده و نسبت به موضوع خدمات دهی به مسافران برای رزرو خانه‌های مسافر و خانه‌های بوم گردی اقدام خواهند کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه برای هتل هم بصورت الکترونیکی توسط اپلیکیشن ایران تیکت جهت رزرواسیون اتاق‌ها ارائه خدمات خواهند داد، افزود: با درخششی که موزه‌های استان اردبیل در سال ۹۷ داشتند در این ایام هم بصورت ویژه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران خواهند بود.

انتهای پیام/ع

پذیرایی از مسافران و گردشگران در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.