رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای طرح ترافیکی ویژه شب‌های قدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سرهنگ یوسف نجفی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: طرح ترافیکی شب های قدر با هدف به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی برای بهره مندی شهروندان از برنامه‌های معنوی شب‌های قدر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در کلیه شهر‌های استان و در مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسمات اجرا می‌شود، افزود: در مرکز استان این طرح در چند نقطه به ویژه محدوده جنگل قائم مسجد قائم، تکیه عباسعلی، تکیه فاطمیه، مسجد امام (ره) اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره اتوبوسرانی از تمامی نقاط شهر کرمان اتوبوس‌های شرکت واحد به صورت رایگان جهت خدمات رسانی به شهروندان در خدمت آنان قرار خواهند گرفت.

وی در پایان بیان داشت: برای پیشگیری از ایجاد مشکل برای شهروندان، از ورود کلیه موتور سیکلت سواران به محدوده اجرای طرح در جنگل قائم جلوگیری خواهد شد؛ لذا توصیه می‌شود: موتور سیکلت سواران در این ایام حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از رفت وآمد با موتور سیکلت به محل مذکور خودداری کنند.
انتهای پیام/ی

ایجاد طرح ترافیک در شب های قدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار