سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه جمعه این هفته آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در همه شهر‌های ۳۸ گانه قبل از اقامه نماز جمعه از مکان‌هایی که تعیین شده برگزار می‌شود.

نصرالله شفیعی افزود: این مراسم در مرکز استان از ساعت ۱۱ از خیابان امام خمینی (ره) روبه‌روی بانک صادرات آغاز می‌شود و تا مصلی جمعه بوشهر ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: مهمان راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان بوشهر سید محمد حسینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: روز جهانی قدس امسال با توجه به حساسیت‌های منطقه و توطئه‌ای که دشمن صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین، به کار گرفته و برنامه آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغال‌گر حساسیت ویژه‌ای دارد.

شفیعی، با بیان اینکه هر روز بر جنایات صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی افزوده می‌شود، یادآور شد: امام راحل روز جهانی قدس را روز اسلام دانستند و قدس را پیکره جهان اسلام اعلام کردند که به ناحق اشغال شده و باید باتلاش مسلمانان به جهان اسلام برگردد.

وی، هر گونه سازش و صلح با رژیم اشغال‌گر قدس را محکوم دانست و تاکید کرد: هیچگونه صلح، سازش و مذاکره نمی‌تواند حق مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین را برگرداند و تنها راه، نابودی این غده سرطانی در منطقه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، پیام روز جهانی قدس را ادامه مبارزه تا محو شدن رژیم اشغال‌گر قدس عنوان کرد و افزود: گذر زمان نمی‌تواند خللی در مبارزه مسلمانان با این رژیم اشغال‌گر ایجاد کند.

وی، روز قدس را مظهر وحدت و انسجام مسلمانان خواند و تصریح کرد: حضور مردم مومن و روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و مردم مومن و همیشه در صحنه استان بوشهر رسالت خود را در جمعه دهم خرداد انجام خواهند داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ک

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳۸ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود

برچسب ها: رمضان 98 ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.