ویدئویی درباره فرصتی برای بندگی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از زبان حجت الاسلام علیرضا پناهیان را مشاهده می‌کنید.

توصیه حجه الاسلام پناهیان در دهه آخر ماخه مبارک رمضان /یک« آه» در روزهای آخر رمضان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه رمضان، فرصتی برای بندگی است و اگر کسی در این ماه تمرین کند که بنده خدا باشد و غیر از خدای سبحان در برابر دیگران تعظیم نکند، به بهترین نتیجه در این ماه مبارک که همان رسیدن به‌ قرب ‌خداوند است، ‌نائل می‌شود.

خداوند در ماه مبارک رمضان این فرصت را به انسان داده است تا با تفکر در اعمال و کردار گذشته خویش، پیش از این‌ که او را محاسبه کنند خود به محاسبه اعمال خود بپردازد. انسان می‌تواند با دعا و نیایش، زمینه صیقل دادن روح از گناهان برای درک نورهای رحمت که بر دل انسان‌های موحد و مومن می‌تابد را فراهم کند.

در همین رابطه حجت الاسلام پناهیان در اهمیت بر لحظه‌ای که انسان  به اصطلاح سیم رابطه‌اش با خداوند  وصل می‌شود.  یک آه از ته دل می‌کشد؛ آن لحظه ،لحظه‌ای است که خداوند به او نگاه می‌کند و او را مورد رحمت واسعه خود قرار می‌دهد. خداوند اگر بخواهد دل بنده‌ای را آباد کند از نقطه‌ای کوچک اما نورانی  شروع می‌کند. 

در ادامه می‌توانید توصیه‌های حجت الاسلام پناهیان را در رابطه با حال و هوای مخصوص لیالی  پر فیض قدر با لحن صمیمانه ایشان مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.