لژیونر فوتبال ساحلی کشورمان گفت: پیشرفت فوتبال ساحلی کشورمان در چند سال گذشته را باید مدیون عملکرد مارکو اوکتاویو باشیم.

احمدزاده: ۳ گل در ۳ بازی آمار خوبی برای من بود / پیشرفت فوتبال ساحلی‌مان را مدیون اوکتاویو هستیممحمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و بازیکن تیم اسپارتاک مسکو پس از درخشش در در بازی مقابل حریفان در لیگ روسیه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایطش در این تیم بیان کرد: در بازی روز گذشته از اینکه به اولین بازیکن ایرانی تبدیل شدم که در لیگ روسیه حضور پیدا کرده و بازی می‌کند، به شدت از طرف روس‌ها مورد استقبال قرار گرفتم.

وی ادامه داد: متاسفانه در بازی اول به دلیل صادر نشدن کارت آی تی سی، حضور نداشتم اما در بازی دوم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتم و توانستم بهترین بازیکن زمین مقابل لوکوموتیو لقب بگیرم. همچنین  در ۳ بازی ۳ گل  به ثمر رساندم که آمار خوبی محسوب می‌شود. امیدوارم به سطحی از آمادگی و هماهنگی با سایر بازیکنان برسم که در نهایت منجر به موفقیت در تیم اسپارتاک شود.

لژیونر ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان در مورد جدایی مارکو اوکتاویو از تیم ملی ایران واکنش نشان داد و گفت: پیشرفت فوتبال ساحلی ایران مدیون اوکتاویو است. البته با میرشمی هم نتایج خوبی در عرصه جهانی گرفته‌ایم، اما اوکتاویو بسیار عملکرد خوبی داشت. امیدوارم گزینه خارجی یا داخلی در امر رهبری تیم موفق باشد تا همگی برای هدف اصلی‌مان که سربلندی فوتبال ساحلی است، تلاش کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بهترین لیگ فوتبال ساحلی دنیا را روسیه در اختیار دارد که همه بازیکنان درجه یک نیز در این لیگ توپ می‌زنند. بعد از روسیه می‌توان گفت لیگ ما نیز کیفیت خوبی دارد.


بیشتر بخوانید:

گزینه‌های جانشینی اوکتاویو روی میز کمیته فنی قرار گرفت

پایان کار اوکتاویو در تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران

احمدزاده: امیدوارم برای تیم اسپارتاک مفید واقع شوم / اولین لژیونر ایرانی لیگ روسیه هستم


انتهای پیام/

اظهارات محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار