فرمانده انتظامی اندیمشک از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی کسب خبر درگیری مسلحانه بین یکی از طوایف در منطقه صعب العبور و کوهستانی "ریت کوه" این شهرستان درحدفاصل استان لرستان و قتل یکی از اهالی، بلافاصله مأموران انتظامی در ۶ اکیپ عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی به محض رسیدن به محل نزاع با اتخاذ تدابیر لازم ضمن جلوگیری از گسترش درگیری، ۵ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کرده و تعداد ۲ قبضه اسلحه جنگی غیرمجاز به همراه مقادیری فشنگ مربوطه را کشف کردند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت عامل قتل شناسایی و به همراه یک قبضه اسلحه جنگی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اظهار داشت: قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و به همراه سایر متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه فاصله زمانی محل درگیری تا مرکز این شهرستان بیش از ۱۰ ساعت است، بیان کرد: هم اکنون آرامش در منطقه مذکور حاکم است.

انتهای پیام/گ

دستگیری قاتل فراری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.