مردم دارالمومنین همدان، امشب در دومین شب پر فیض قدر، از معبود خود طلب مغفرت کردند.

راز و نیاز مردم استان همدان در دومین شب از لیالی قدربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دومین شب از شب‌های پر فیض قدر هم، مساجد، حسینیه ها و تکایای استان همدان، مملو از مومنانی بود که با دلی سرشار از امید به رحمت خداوند متعال، مراسم پر فیض این شبها را با شکوه بسیار برگزار، و با ندای "الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب" از خداوند خود طلب مغفرت کردند.

مراسم دومین شب از لیالی پر فیض قدر و ۲۱ ماه رمضان ، در حسینیه امام خمینی، امامزاده عبدالله و باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز با شکوه و حضور پر شور مردم برگزار شد و برگزار شد.

مردم روزه دار تویسرکانی نیز در شب‌های قدر با شب زنده داری و قرائت دعا‌های مخصوص این شب ها، در سوگ امام اول شیعیان رخت عزا بر تن کردند و اشک ماتم ریختند.
 در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار و مؤمن تویسرکان همزمان با شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) با حضور در مساجد و حسینیه‌ها با برگزاری آیین احیا و شب زنده داری، اعمال خاص این شب را به جای آوردند؛ و امادر این میان جوانانی بودند که خودجوش برای نشان دادن مظلومیت و غم غربت شهدای گمنام تپه نورالشهداء با حضور در این مکان، شب قدر خود احیاء گرفتند.

انتهای پیام/د.ا

احیا شب قدر در همدان

برچسب ها: شب قدر ، اهل بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار