رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳ فقره سرقت انبار پسته به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ متهم و یک مالخر در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان خبر داد.

دستگیری سارقان انبار‌های پستهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ‌ یدالله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: درپی یک فقره سرقت انبار پسته در شهر کرمان موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام کارآگاهان با اقدامات شبانه روزی و دنبال کردن سرنخ‌های موجود، ۲ متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی، متهمان به ۳ فقره سرقت انبار پسته در شهر کرمان و شهرستان سیرجان معترف و یک نفر مالخر را معرفی کردند.

حسن پور با بیان اینکه ارزش پسته سرقتی ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد:مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه تحویل آنان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری مالخر در یک عملیات غافلگیرانه و تحویل به مراجع قضائی از همشهریان خواست: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

۳ فقره سرقت انبار پسته در شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.