دبیرخانه ستاد استانی هدفمندسازی یارانه‌ها در قزوین از مردم خواست به پیامک‌های جعلی ثبت نام مجدد یارانه توجه نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دبیرخانه ستاد استانی قزوین هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: عده‌ای سود جو از طریق ارسال پیامک‌های جعلی با مضمون فیلم و ثبت نام مجدد یارانه، قصد کلاهبرداری از مشمولان دریافت یارانه را دارند.

در اطلاعیه این دبیرخانه تاکید شده است، این افراد به بهانه این که یارانه شهروندان قطع خواهد شد اطلاعات و رمز حساب مخاطبان را دریافت و از این طریق از موجودی حساب افراد سرقت می‌کنند.

دبیرخانه ستاد استانی هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرده است این پیامک‌ها هیچگونه ارتباطی با سازمان‌های مربوطه ندارد و این مجرمان از این طریق قصد دارند اطلاعات شخصی و بانکی افراد را سرقت کنند.

در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده است صرفا به سامانه‌های اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و از رجوع به سایر سایت‌ها و دانلود اپلیکیشن‌های متفرقه جدا خودداری کنند.

دبیرخانه ستاد استانی هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین به افرادی که پیامک‌های مذکور را دریافت کرده اند و به سایت‌های جعلی معرفی شده و اطلاعات حساب خود را ارائه کرده اند توصیه کرد: رمز اول و دوم کارت بانکی خود را هرچه سریعتر تغییر دهند.

دبیرخانه ستاد استانی هدفمندسازی یارانه‌ها، سامانه‌های اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را، سایت WWW.Refahi.ir سامانه اطلاع رسانی و سایر خدمات پرداخت مربوط به یارانه و سامانه اعتراض به قطع یارانه به نشانی WWW.Yaraneh۱۰.ir اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

 کلاهبرداری از مشمولان دریافت یارانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.