فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با شلیک اسلحه شکاری جوان ۲۱ ساله‌ای را در شهرستان کنگان به قتل رسانده بود هشت ساعت پس از حادثه دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: عصر روز ۶ خرداد فردی به پاسگاه شیرینو از توابع شهرستان کنگان مراجعه کرد و از مفقود شدن برادر ۲۱ ساله‌اش خبر داد.

وی ادامه داد: هنگام بررسی‌های مقدماتی جسد فرد مفقود شده در حالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود در منزلی در همان روستا پیدا شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، با حضور کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت و سه ساعت پس از حادثه هویت عامل قتل و همدستش که متواری شده بودند، شناسایی شد.

واعظی افزود: تیم عملیاتی پلیس قاتل و همدستش را که می‌خواستند از استان خارج شوند، در جاده دیلم با همکاری یگان‌های انتظامی این شهرستان دستگیر و به آگاهی کنگان منتقل کردند.

او با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در مورد علت این حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت آن را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

دستگیری قاتل جوان کنگانی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.