دستگیری عامل ضایعه نخاعی جوان بسیجی در میرجاوه

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از دستگیری عامل ضایعه نخاعی جوان بسیجی در بهمن ماه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل ضایعه نخاعی جوان بسیجی در میرجاوهسرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷ جوانی بسیجی در شهرستان میرجاوه پس از خاتمه مراسم راهپیمایی در مسیر منزل با فردی شرور درگیر می‌شود.

وی افزود: در این ماجرا متاسفانه جوان بسیجی به علت ضربه چاقو به گردن دچار ضایعه نخاعی شده و با وجود اقدامات درمانی فلج می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع از همان لحظات اولیه گزارش حادثه ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری ضارب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه متهم دائماً محل اختفای خود را تغییر می‌داد روند دستگیری او به کندی پیش می‌رفت تا اینکه سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی میرجاوه محل اختفای متهم را در یکی از مناطق حاشیه شهر میرجاوه شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ زینلی با اشاره به معرفی متهم ۱۹ ساله به دادسرا خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/ع

دستگیری فرد شرور در میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار