نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان گفت:اباهی گری و رقص و ساز و آواز مردم شاد نمی‌شوند، راه شادی مردم حل مسایل اقتصادی است.

مردم با حل مشکلات اقتصادی شاد می شوند نه رقص و آوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی  در جمع مردم خوسف گفت:  رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، از اولویت های کاری مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان فکر نکنند اباهی گری و رقص و آواز مردم را خوشحال می‌کند ،ادامه داد: دولتی‌ها مشکلات اقتصادی را حل و مدیریت کنند، برای بچه‌های مردم شغل ایجاد کنند تا سرکار بروند، بیمارستان خوسف را زود بسازند (ردیف بودجه برای این پروژه گرفته ایم زود درست کنند)  با این امور مردم  را خوشحال می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقایان دولتی‌ها، رئیس جمهور اگر می‌خواهید مردم را شاد کنید تورم را کنترل کنید، راه شادی مردم راه‌های حرام نیست، مسئولی که سه ساعت پای ساز و آواز بنشیند و نماز جمعه نرود به درد مسئولیت نمی‌خورد، پس ما می‌خواهیم ادای غربی‌های را در بیاوریم و این شبیخون فرهنگی است که سال هاست مقام معظم رهبری یادآور می‌شوند و بعضی‌ها گوش نمی‌کنند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برپایی محفل ۳۰ شب با قرآن کریم خوسف با توصیه مردم و بخصوص نوجوان‌ها و جوان‌ها به خواندن قرآن افزود: وقتی قرآن می‌خوانید به معنی آیات آن توجه کنید و بر اساس آیات و روایات، باید قرآن در زندگی ما نهادینه شود تا اختلاف‌ها، مشکلات اجتماعی و... خانواده و جامعه را برطرف کند و همه باید‌ها و نباید‌های قرآن قوانین حاکم بر آفرینش است که در قرآن آمده است.

عبادی افزود: به برکت اینگونه دوره‌های قرآن باید فرزندانی قرآنی، علامه طباطبائی‌ها و مسئولانی تربیت شوند تا درد جامعه و مردم را بفهمند.

انتهای پیام / ط ا

حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در میان مردم خوسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار