به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری مشهد گفت: فضای
تبلیغات شهری در ماه مبارک رمضان بویژه در شب های قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام)، رنگ این ایام را به خود گرفته است.
وی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۴۰ متر سازه تبلیغاتی در بیلبورد و پل عابر پیاده و بیش از ۵۵۰ متر رول آپ به طرحها و موضوعات مربوط به ماه مبارک رمضان و مناسبتهای مهم این ماه اختصاص داده شده است و علاوه بر این بیشتر طرحهای تجاری در تلفیق با طرحهای مناسبتی این ماه اکران شده است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری مشهد گفت: از تلویزیونهای شهری نیز در لیالی قدر و شبهای شهادت حضرت علی (علیه السلام) هیچگونه پیام تجاری پخش نگردیده و بطور کامل در خدمت این مناسبتها قرار گرفته اند.
کیانی افزود: از تلویزیونهای شهری نیز در شب های قدر و شهادت حضرت علی (علیه السلام) هیچگونه پیام تجاری پخش نشده و بطور کامل در خدمت این مناسبتها قرار گرفته است.
انتهای پیام//ف.ش
فضاسازی شهری در رمضان ۹۸