نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عوارض آلایندگی صنایع آلاینده حق مسلم مردم استان بوشهر است و این حق باید پاس داشته شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر درباره ادعا و پیشنهاد غیر اصولی برخی از نمایندگان استان‌های همجوار در شراکت حق آلایندگی و سهم خواهی آنان از پارس جنوبی، گفت: بی تردید اعتبارات جبرانی و عوارض آلایندگی صنایع آلاینده حق مسلم مردم استان بوشهر است که با توجه به تحمل رنج‌ها و مشکلات فراوان آن صنایع به ویژه در جنوب استان،  باید منحصراً به این استان تعلق گیرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری  تصریح کرد: سهم خواهی بی مبنای تقاضا کنندگان به هیچ صورت موجه و قابل قبول نیست و در این باره ورود غیر کارشناسانه برخی از مسؤولان پایتخت نشین نیز قابل تأمل بوده و شایان بررسی است.

وی ادامه داد: با دفتر رئیس جمهوری و مسؤولان مربوط صحبت و درخواست کرده‌ام این موضوع متوقف شود و نگرانی مردم استان برطرف شود و آنان هم برای مسکوت گذاشتن و رد این پیشنهاد قول مساعد دادند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تشکر از همه مسؤولان استان، شخصیت‌ها و اصحاب رسانه که در این زمینه از حقوق مردم استان دفاع کرده‌اند، تأکید کرد: به هیچ صورت این موضوع قابل پذیرش نیست و مردم دلاور و شهید پرور بوشهر به هیچ و جه در این باره کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/ک

مردم بوشهر درباره حق آلایندگی کوتاه نخواهند آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.