معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: استان سیستان و بلوچستان، گلستان، بوشهر، هرمزگان و خراسان شمالی از خدمات حضوری کلینیک‌های صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید علیخواه معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گف۵ استان از کلینیک‌های صنعتی خراسان رضوی بهره مند شده اند/ ویزیت واحدهای تولیدی دارای مشکلت: کلینیک های صنعتی این شهرک بررسی  واحد‌های تولیدی دارای مشکل را برعهده دارند و با احصای مشکلات آن‌ها و گرفتن مشاوره از متخصصان مربوطه برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد:خراسان رضوی دارای ۱۸ کلینیک سیار و یک کلینیک ثابت مستقر در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور است که این کلینیک‌ها در سال گذشته ۲۳۱ واحد تولیدی را پایش و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف کسب و کار به ۱۴۲ واحد ارائه کردند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: این کلینیک‌ها در ابتدا عارضه یابی سطحی از واحد‌های تولیدی را انجام می‌دهند تا مدیرانی که تمایل به همکاری دارند مشخص شوند، سپس عارضه یابی عمیق را با بهره گیری از گروه‌های متخصص آغاز می‌کنند.

علیخواه افزود: در عارضه یابی عمیق از واحدها، تیم‌های تخصصی مشکلات واحد‌های تولیدی را دسته بندی می‌کنند و مشکلاتی که نیاز به پیگیری از طریق مسئولان بالا دستی داشته باشد را به آن‌ها ارجاع می کنند.

وی ادامه داد: ۱۳۴ مشاور از مراکز علمی، دانشگاهی ،تشکل‌های صنعتی و مرکز خدمات فناوری شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با کلینیک‌ها همکاری دارند که از این تعداد ۸۶ مشاور از مرکز خدمات فناوری و باقی آنان خارج از این مجموعه هستند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: برای اجرای دولت الکترونیک، سامانه‌ای در حال راه اندازی است تا خدمات مشاوره‌ای کلینیک‌های صنعتی به واحد‌های تولیدی به صورت نرم افزاری ارائه شود.
 
 
انتهای پیام //ف . ک
 
 

بهره مندی ۵  استان از کلینیک های صنعتی خراسان رضوی

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار