فرماندار فیروزآباد گفت: به ۱۳ خودرو آسیب دیده در حادثه نقص فنی اتوبوس دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در تپه شهدای این شهرستان خسارت پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کمال علوی فرماندار فیروزآباد پس از پایان جلسه بررسی علت نقص فنی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: این خسارت‌ها براساس تعهدات بیمه و ضوابط دانشگاه آزاد اسلامی قابل پرداخت است.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز که راننده اتوبوس، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، پلیس راهور، دادستان، فرمانده سپاه و بیمه ایران حضور داشتند، ابعاد مختلف این حادثه بررسی شد.

علوی ادامه داد: ساعت ۳۰ و ۳ دقیقه بامداد دوشنبه اتوبوس حامل دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که برای شرکت در مراسم دومین شب از شب‌های قدر در محل تپه شهدای فیروزآباد شرکت کرده بودند، که اتوبوس هنگام بازگرداندن دانشجویان دختر به خوابگاه هایشان در لحظه حرکت دچار نقص فنی شد.

فرماندار فیروزآباد افزود: با توجه به قرار گرفتن تپه شهدای فیروزآباد در ارتفاع، شیب تندی برای پایین آمدن از این تپه وجود دارد که راننده اتوبوس پس از متوجه شدن روشن بودن چراغ ترمز و خارج شدن کنترل اتوبوس ، برای برخورد نکردن با جمعیت زیاد حاضر در آن محل، اتوبوس را به سمت خودرو‌های پارک شده هدایت کرد که در این حادثه ۱۳ خودرو آسیب دید، اما این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز مقرر شد میزان خسارت وارده به خودرو‌ها توسط کارشناسان بیمه مشخص شود و خودرو‌های خسارت دیده از محل بیمه ایران طبق تعهدات بیمه گذار نسبت به اتوبوس و همچنین از محل منابع دانشگاه آزاد اسلامی، خسارت خود را دریافت کنند.

علوی اظهار کرد: به تمام دستگاه‌ها و واحد‌های دولتی و غیردولتی در شورای ترافیک و کمیسیون دانشجویی و کارگری کسب تکلیف شده، که باید نسبت به کنترل خودرو‌ها و بررسی ایمنی و بیمه آن اقدام کنند.

فیروزآباد در فاصله ۹۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

پرداخت خسارت به خودرو‌های آسیب دیده در حادثه تپه شهدای فیروزآباد

برچسب ها: حوادث ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.