مشاور وزیر کار در امور تربیت بدنی گفت: با فدراسیون جهانی ورزش‌های کارگری ارتباط برقرار کرده ایم و از آن‌ها درخواست داشتیم مدیریت فوتبال کارگری آسیا را به ایران بدهند.

دادکان: تیم فوتبال کارگری کشورمان در مسابقات جهای شرکت می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دادکان مشاور وزیر کار در امور تربیت بدنی در مورد اعزام تیم فوتبال کارگری کشورمان به مسابقات جهانی گفت: با فدراسیون جهانی ورزش های کارگری ارتباط برقرار کرده ایم و از آنها درخواست داشتیم مدیریت فوتبال کارگری آسیا را به ایران بدهند. در نهایت قرار شده است این اتفاق بیافتد و تیم فوتبال کارگری ایران در شهریور ماه بتواند در مسابقات جهانی فوتبال کارگری شرکت کند.

او ادامه داد: هدف این است که ورزش کارگری با اینکه روند رو به رشدی دارد شرایطش بهتر از قبل شود. فوتبال هم جدا از این موضوع نیست. رشته های ورزشی دیگری نیز وجود دارد که در تابستان  استعدادیابی های لازم را انجام خواهیم داد. به علت اینکه فوتبال هوادار بیشتری دارد اولویت اولیه ما نیست اما کار اولیه ما همان  فوتبال است.


بیشتر بخوانید:

مدبر: سایپا همواره حامی ورزش کارگری است

دادکان: مربیان بزرگ به فوتبال کشورمان نمی‌آیند/ وزارت ورزش و جوانان حق دخالت در انتخاب سرمربی را ندارد/ کت و شلوار را نگه می‌دارند و دکمه را واگذار می‌کنند

اسامی ملی پوشان فوتبال کارگران اعزامی به رقابت های جهانی کارگران(لتونی) اعلام شد


انتهای پیام/

صحبت های دادکان در مورد تیم فوتبال کارگری کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار