سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تسهیلات ارزان قیمت، در جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌های استان اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در دیدار با اعضای شورا‌های اسلامی و شهرداران شهر‌های آبی بیگلو و کورائیم گفت: شهرداری‌های استان، برای اجرای طرح‌های خود از تسهیلات ارزان قیمت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: تسهیلاتی که از طرف این سازمان، برای شهرداری‌های کشور در نظر گرفته شده، ظرفیت قابل توجهی است که باید همه شهر‌های استان از آن استفاده کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: اولویت اصلی ما در توزیع اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری ها، کمک به شهر‌های کوچک استان است تا بتوانند با استفاده از آن، بخشی از مشکلات خود را مرتفع نمایند.

امامی یگانه با اشاره به اولویت پروژه‌های شهر‌های مربوطه، ادامه داد: برای شهر آبی بیگلو، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و مجتمع گردشگری، با محوریت زمین گلف و برای شهر کورائیم، اجرای پارک ساحلی و کمربندی این شهر، از اولویت‌هایی هستند که پیگیری می‌شوند.

وی در پایان گفت: دیدار و جلسه با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

توزیع اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.