مدیر سازمان آتش نشانی شیراز از استقرار نیروهای آتش نشانی در مسیر‌های راهپیمایی روز قدس و تأمین ایمنی راهپیمایان خبر داد.

محمد هادی قانع در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، نیروهای آتش نشانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دهم خرداد سال جاری به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به استقرار ١٠ دستگاه خودروی سنگین اطفا حریق در مسیر راهپیمایی، اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تمامی نیرو‌ های عملیاتی این سازمان در روز جهانی قدس در جهت خدمت رسانی مطلوب در آماده باش کامل هستند.

قانع افزود: علاوه بر آماده باش ٢١ ایستگاه آتش نشانی، ٨٠ نفر از آتش نشانان به همراه ۱۵ دستگاه خودرو‌ های سبک و سنگین عملیاتی و ۵ دستگاه موتورسیکلت از ساعت ٨ صبح تا پایان نماز جمعه در ١٠ نقطه از مسیر‌های مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه‌ ترین زمان ممکن خود را برای امداد رسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

مدیر سازمان آتش نشانی شیراز از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌ های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ ای خونسردی خود را حفظ کنند و در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس گیرند.
انتهای پیام/م 

آماده باش آتش‌ نشانان برای راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: آتش نشانی ، روز قدس 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.