اختتامیه دومین جشنواره استانی داستان و نمایشنامه نویسی هرسین (ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی) در شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره استانی داستان و نمایشنامه نویسی هرسین فردا پایان می یابدبه گزارش  خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامرضا ملکیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین اعلام نمود اختتامیه دومین جشنواره استانی داستان و نمایشنامه نویسی هرسین (ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی)  الهی تبار، معاون استانداری در شهرستان هرسین روز چهارشنبه (٨ خرداد) برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامه قرار بود در اسفند سال ٩٧ برگزار شود که به علت درخواست نویسندگان بابت تمدید فرصت فراخوان به تعویق افتاد.

ملیکیان اظهار داشت: در فراخوان جشنواره موضوعات در بخش داستان کوتاه، نمایشنامه موضوعات آزاد بوده، اما اولویت‌ها ترویج فرهنگ مطالعه، شهر و حقوق شهروندی، شادی وا مید، صلح و دوستی، مهربانی با طبیعت، حفاظت از محیط زیست، جهان به دور از خشونت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، ترویج فرهنگ گفتگو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در اولویت پذیرش بود و آثار قابل قبولی هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

گفتنی است؛ این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر هرسین برگزار خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


اختتامیه دومین جشنواره استانی داستان و نمایشنامه نویسی هرسین

برچسب ها: شعر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.