با بررسی مدارک و مستندات اگر آسیب به محیط زیست استان محرز شود از فعالیت این تولیدی جلوگیری می‌شود.

بررسی بر نحوه‌ی فعالیت کارگاه بازیافت پسماند بیلیش لوشانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به دنبال انتقال پسماند پتروشیمی جنوب به گیلان و اعتراض مردم این استان،  به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، همچنین اساتید دانشگاه و سمن‌های فعال در عرصه زیست محیطی، از کارگاه تولیدی بیلیش در لوشان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: اگر فعالیت این واحد بدون پشتوانه علمی دچار ابهام و سوالی بدون پاسخ باشد، از فعالیت آن جلو گیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره بر تاثیر فعالیت این کارگاه در رونق تولید و توسعه اشتغال پایدار افزود: در صورتی که نظرات کارشناسی بر صحت فعالیت این واحد تولیدی و آلاینده نبودن آن دلالت کند از آن حمایت هم خواهد شد.

کارگاه تولیدی بیلیش در لوشان با ساخت برج تقطیر، میعانات و پسماند‌های پتروشیمی را بازیافت کرده و به چرخه تولید برمی‌گرداند.

این درحالی است که در هفته گذشته ورود یک محموله بازیافتی از کارخانه‌های پتروشیمی جنوب کشور به گیلان و تخلیه آن در کارگاه بیلیش در رسانه‌ها مطرح و سوالات و دغدغه‌هایی برای اصحاب رسانه و افکار عمومی ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/آ

بازدید از محموله بازیافتی کارخانه های پتروشیمی جنوب کشور در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.