امام‌جمعه خرمشهر گفت: باید تمام موانع خدمت به مردم رفع شود و از مهم‌ترین موانع خدمت از دست رفتن وحدت و همبستگی میان مسئولان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور امام‌جمعه خرمشهر در جلسه شورای اداری خرمشهر در فرمانداری این شهرستان بر لزوم حفظ همبستگی و اتحاد میان مسئولان تأکید کرد وگفت: از واجبات خدمت به مردم، وحدت و انسجام است و این مقوله به‌قدری مهم است که در دین اسلام بر لزوم آن تأکید شده و یکی از واجبات است.

وی، یکی از موانع جدی وحدت و خدمت به مردم را منازعه دانست و افزود: اسلام تفرقه را مذمت کرده است و بنا به تعبیرهای انجام‌شده، تفرقه باعث از بین رفتن مشروعت الهی مسئولان می‌شود.

امام‌جمعه خرمشهر در ادامه ارتباط مداوم میان افراد به ویژه مسئولان را عامل حفظ تقوا دانست و ادامه داد: گفت‌وگو و برقراری رابطه مداوم عامل حفظ تقواست و مسئولان نباید ارتباط با همدیگر را به هیچ علتی قطع کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور افزود: مشکلات باید با گفت‌وگو حل شوند و این چهارچوب انقلاب اسلامی است که بدون توجه به جناح و تفکرهای مختلف باید اجرایی شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری جلسه شورای اداری خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.