مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان از آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات آتی مجلس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید زاهدی، مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گیلان در نشست بررسی و هماهنگ سازی زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال گفت: زیرساخت‌های ارتباطی و تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری این انتخابات در حال انجام است.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر این انتخابات و پیش بینی امکانات زیرساختی برای اجرای این رویداد بزرگ ملی در چارچوب اهداف و برنامه‌های وزارت کشور افزود: هیچ یک از شعب اخذ رأی نباید در روز انتخابات off line باشد.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان تجهیز و برنامه ریزی سخت افزاری برای شعب اخذ رأی به منظور احراز هویت سریع و مطمئن برخط رأی دهندگان را از مهم‌ترین وظایف حوزه فناوری اطلاعات دانست و اظهار داشت: با در نظر گرفتن تجربیات فنی و زیرساختی گذشته و امکانات بروز فناوری اطلاعات بتوان در برگزاری انتخابات پرشور نقش ارزنده‌ای ارائه کرد.

زاهدی تصریح کرد: بررسی نرم افزار‌های مورد نیاز، آموزش کارکنان و مشکلات قابل پیش بینی، ارتقاء و تبدیل وضعیت سیستم ها، ساماندهی وضعیت امنیت اطلاعات، ارتقای شبکه ارتباطی از دیگر برنامه‌های کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات است که به جد در این کمیته ارزیابی و اقدام می‌شود.

نشست بررسی و هماهنگ سازی زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال با حضور اعضای کمیته فناوری اطلاعات و نمایندگان فرمانداری‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/ع

آماده سازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.