مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه استان اصفهان اظهار کرد: مردم غیور اصفهان در کنار یکدیگر روز قدسی باشکوهی را رقم می‌زنند؛ مردم تا رهایی قدس عزیز مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستاده اند.

پرچمی، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز جهانی قدس، گفت: همه ظلم ستیزان جهان بر سر مسئله فلسطین اتفاق نظر داشته معتقدند رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو بشود.

وی در ادامه بیان کرد: مسئله اصلی روز جهانی قدس صف آرایی دو جریان حق و باطل مقابل یکدیگر است؛ این صف آرایی، تقابل جبهه مقاومت اسلامی با هدایت ایران اسلامی و جبهه ظالمی است که سرکردگی آن آمریکای جهانخوار می‌باشد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه استان اصفهان افزود: به امید خداوند متعال مردم غیور اصفهان در کنار یکدیگر روز قدسی باشکوهی را رغم زده و به دنیا نشان می‌دهند تا رهایی قدس عزیز مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستاده اند؛ حضور پر رنگ مردم در روز قدس به مقاومت اسلامی روح بخشیده و هر ساله آن را توامند‌تر می‌سازد.

وی با اشاره به رسالت رسانه‌ها در قبال حمایت از محور مقاومت اسلامی، گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند که حضور مردم را به خوبی به نمایش دهند چراکه هرجا مردم در صحنه باشند دشمن محاسباتش به هم می‌خورد.

پرچمی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که همه با هم در جهت باشکوه‌تر برگزار شدن این روز وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم تا باعث شادی روح حضرت امام، قلب آقا، امام حاضر و شادی روح شهدا و جانبازان و دلسوازن نظام شویم.

انتهای پیام/ی
 


روز قدس، نماد همبستگی ومقاومت اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار