گوشی جدید موتورولا با نام Moto Z4 پیش از رونمایی در سایت آمازون به فروش گذاشته شد.

گوشی موتورولا Moto Z4 در آمازون به فروش گذاشته شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه نسل ابتدایی موتورولا Moto Z Play به اندازه سری گوشی‌های مقرون به صرفه Moto G موفق نبودند، اما باز هم در بازار خوش درخشیدند. به همین دلیل شرکت سازنده آن‌ها نسخه چهارم این گوشی را نیز تولید کرده است. این مدل برای فروش در امسال تولید شده و نام آن Motorola Moto Z4 است. اما با وجود اینکه این تلفن همراه هنوز معرفی نشده است، می‌توان همین حالا آن را از سایت آمازون خریداری کرد.

با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی که پیشتر از این گوشی فاش شده بود، موتورولا Moto Z4 دارای یک پردازنده Snapdragon 675 میان رده است. این تراشه را می‌توان هم اکنون در گلکسی A70 مشاهده کرد. وجود این پردازنده باید عملکرد دستگاه را نسبت به Moto Z3 Play ارائه دهد، زیرا در آن گوشی از پردازنده Snapdragon 636 استفاده شده بود. پردازنده Moto Z4 با یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقا ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود.

مانند تمامی گوشی‌های سال ۲۰۱۹ دیگر این برند، Moto Z4 نیز دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای است. یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری نیز در این دستگاه حضور دارد که از شارژ سریع ۱۵ واتی TurboPower پشتیبانی می‌کند.

گوشی موتورولا Moto Z4 در آمازون به فروش گذاشته شد


بیشتر بخوانید: اقدام جالب موتورولا در کنفرانس چین +فیلم


به غیر از جزئیات ذکر شده در بالا، سازگاری این تلفن همراه با اپراتور‌های Verizon، AT & T، T-Mobile و Sprint's 4G LTE انتظار می‌رود و به لطف ماد 5G Moto این دستگاه می‌تواند برای شبکه‌های 5G نیز مورد استفاده قرار گیرد. در مورد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، به نظر می‌رسد هیچ رتبه رسمی وجود ندارد.

از اطلاعات داخلی این دستگاه که دور شویم باید به مشخصات خارجی آن بپردازیم. گوشی Moto Z4 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی OLED است که رزولوشنی برابر ۲۳۴۰*۱۰۸۰ دارد. درون صفحه نمایش این دستگاه یک ناچ کوچک حضور دارد که میزبان دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی این گوشی است. در ضمن حاشیه‌های این دستگاه نازک‌تر شده‌اند و زیر صفحه نمایش آن یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

دوربین گوشی جدید موتورولا ۴۸ مگاپیکسلی است، اما تصاویر خروجی آن ۱۲ مگاپیکسل کیفیت دارند. این اتفاق به دلیل استفاده دوربین Motorola Moto Z4 از فناوری Quad Pixel است که با ترکیب کردن ۴ پیکسل با یکدیگر یک تصویر بسیار بهتر خلق می‌کند.

هم اکنون قیمت این گوشی در آمازون ۴۹۹.۹۹ دلار است. این مقدار در مقایسه با پیسکل 3a و پیکسل 3a XL که موارد بیشتری را ارائه می‌دهند و به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۴۷۹ دلار قیمت دارند، بالا است. البته انتظار می‌رود فروش این محصول موتورولا در سایت آمازون به سرعت بسته شود.

انتهای پیام/

فروش گوشی جدید موتورولا در سایت آمازون

برچسب ها: فناوری ، موتورولا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.