طرح شهید بهنام مهمترین برنامه تابستانه برای ارتباط دانش آموزان با مساجد است.

طرح شهید بهنام ، مهمترین برنامه تابستانه مساجد زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،فرمانده سپاه انصار المهدی استان در نشست هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با مسجد بر آسیب شناسی وضعیت موجود مساجد استان با بیان اینکه طرح شهید بهنام مهمترین برنامه تابستانه برای ارتباط دانش آموزان با مساجد است گفت: در قالب این برنامه ۵۰ مدرسه حضورخواهند داشت.

سردار کرمی تشکیل ۶۰۰ گروه جهادی محله محور و ۲۱۰ گروه جغرافیا محور را از برنامه‌های بسیج در سطح مساجد استان اعلام کرد.

وی از انعقاد تفاهم نامه‌ای با دستگاه‌های فرهنگی ومتولی در حوزه مسجد استان با هدف محوری‌تر شدن مساجد در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در آینده نزدیک خبر داد

استان زنجان یکهزارو ۳۴۳ مسجد دارد که از این تعداد ۱۵۰ مسجد در شهر زنجان قرار دارد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم دراین جلسه گفت: مساجد سنگر و کانون انقلاب محسوب می‌شوند که بیشتر، شهدا و رزمندگان در مساجد تربیت دینی یافته اند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به نقش با ارزش هیئت امنا در مساجد افزود: استفاده از تجربیات افراد هیئت امنا، تکریم، احترام و استفاده از تجربیات و توانمندی آنان در کنار جوانان را یک ضرورت دانست.

وی نقش ائمه جماعات مساجد را مهم برشمرد و گفت: ائمه جماعات مساجد جز ارکان مهم مساجد محسوب می‌شوند که هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی فرهنگی استان برای استفاده از ظرفیت آنان را مهم خواند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

برگزاری نشست هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با مسجد  در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.