کریس همسورث دلیل اختلافاتش با کارگردان فیلم شکارچیان روح را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، قبل از آنکه کریس همسورث شخصیت ابر قهرمانی ثور را به یک مسیر جدید هدایت کند، شخصیت کمدی خود را در فیلم «شکارچیان روح» به خوبی نشان داد. او در این فیلم با ملیسا مک کارتی، کریستن ویگ، لسلی جونز و کیت مک کینون همبازی است. اگرچه این فیلم نتوانست در گیشه فروش داشته باشد، اما خاطرات خوبی برای طرفداران خود رقم زد.

همسورث این هفته در مصاحبه‌ای اعلام کرد، شب قبل از آغاز فیلمبرداری تصمیم گرفته بود از این پروژه کناره گیری کند. او در این باره می‌گوید: سه یا چهار هفته پیش از آغاز فیلم پاول به من گفت من می روم و فیلمنامه شخصیت تو را دوباره خواهم نوشت، اصلا نگران نباش؛ اما بعد فیلمنامه را گرفتم و دیدم هیچ چیز تغییر نکرده است. به همین خاطر اختلافاتی بین پاول فیگ و من ایجاد شد.

اما برایان لورد مدیر برنامه‌های کریس همسورث در لحظه‌های آخر جلساتی با فیگ برگزار کرد و این کارگردان به او اطمینان داد که برنامه‌های زیادی برای نقش وی در نظر گرفته است. کریس در ادامه گفت: از کار کردن در این فیلم خیلی ترس داشتم هیچ برنامه ریزی خاصی برای آن انجام نداده بودم.

او در پایان اظهار کرد با این وجود از پیشنهاد بازی در دنباله این فیلم سینمایی استقبال خواهد کرد!

انتهای پیام/

همبازی شدن بازیگر انتقام جویان با مک کارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار