مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: اولین هتل ۵ ستاره اردبیل در سفر رئیس جمهوری کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل امروز در جلسه خدمات سفر اردبیل گفت: نبود هتل پنج ستاره یکی از دغدغه‌های مسئولان استان است و به همین دلیل با سرمایه گذاران بخش خصوصی مذاکراتی درباره احداث هتل انجام شده است.

وی افزود: با احداث هتل‌های پنج ستاره بی شک ماندگاری گردشگران بویژه گردشگران خارجی در استان افزایش یافته و دفعات سفر آنها نیز بیشتر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به افتتاح پل معلق شیشه‌ای قوسی شکل هیر گفت: این پروژه هم با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود که هم اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فلاحی افزود: در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل برنامه‌های زیادی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اداری استان اردبیل قرار گرفته است که افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه مهم گردشگری از جمله آنهاست.

وی با اشاره به اینکه هشت پروژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر رئیس جمهوری در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پروژه سردر عالی قاپو، راه‌اندازی چندین موزه تخصصی و بهره‌برداری از مجموعه شیخ کلخوران از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در سفر آقای روحانی به اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل درباره راه اندازی نمایشگاه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری تصریح کرد: این نمایشگاه در نگارخانه ختایی در ۱۳ خرداد ماه راه اندازی می‌شود.

فلاحی بیان کرد: این نمایشگاه در انتخاب و ماندگاری مسافرت‌ها مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ۲ رویداد بین المللی در اردبیل با عنوان گردشگری سلامت با حضور ۱۵۰ مهمان خارجی و وزیران بهداشت کشورهای عضو اکو و همچنین مسابقات لیگ والیبال برگزار می‌شود که در معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این استان مؤثر خواهد افتاد.

انتهای پیام/ع

راه اندازی نمایشگاه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.