رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: در طرح پیشنهادی محاسبه قیمت حمل و نقل عمومی بر اساس مسافـت، بندهایی از جمله تخفیف هزینه رفت و آمد با وسایل عمومی در هسته مرکزی شهر پیش بینی شده است.

طرح تخفیف قیمت حمل و نقل عمومی در هسته مرکزی شهرمجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: طرح محاسبه قیمت بلیت وسایل حمل و نقل عمومی بر اساس مسافت با هدف تشویق مردم به استفاده از این وسایل است و بررسی این طرح در کمیسون حمل و نقل شورا به اتمام رسیده است و به زودی در جلسه شورای شهر مطرح خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بررسی های کارشناسی این طرح در کمیسیون انجام شده است به احتمال زیاد نیز اعضای شورای شهر این طرح را تصویب می کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح محاسبه بهای بلیت بر اساس مسافت شامل قطار شهری و اتوبوس خواهد شد و برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا در مناطق مرکزی مشهد پیش بینی شده است بهای بلیت وسایل حمل و نقل عمومی با تخفیف های ویژه ای همراه باشد.

 

بهاروند افزود: همچنین در قالب این طرح تخفیف هایی در استفاده از وسایل حمل و نقل  عمومی به گروه هایی از حمله بازنشستگان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار کم درآمد ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام//م.م

 

 

 محاسبه هزینه وسایل حمل و نقل عمومی  مشهد بر اساس مسافت در آستانه تصویب

 

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.