رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی، محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر اعمال می‌شود.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : محدودیت ترافیکی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۰ خرداد تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

وی گفت : این محدودیت ترافیکی از میدان آیت الله کاشانی تا میدان آزادی، میدان آزادی به سمت مسجد جامع، تقاطع افشار طوس به سمت تقاطع مدرس و میدان غدیر به سمت تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا، رانندگان می‌توانند از بلوار افشار طوس، خیابان شریعتی و شهدای اشک تلخ به عنوان مسیر‌های جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: همشهریان از پارک خودرو در مسیر‌های یاد شده قبل از آغازاعمال محدودیت‌های ترافیکی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودرو‌های متوقف شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

شیری همچنین از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیر‌هایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند.

وی در پایان گفت: طرح محدودیت ترافیکی برای سهولت شهروندان و حضور هرچه پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اعمال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت ترافیکی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه  اعمال می‌شود

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.