اهدا ۱۸۰ هزار سی سی خون در شب‌های قدر

رئیس پایگاه انتقال خون جیرفت گفت: مردم فهیم و نوع دوست شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد و کهنوج در شب‌های قدر ۱۸۰ هزار سی سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

اهدا ۱۸۰ هزار سی سی خون در شب‌های قدرعلی بهزادی رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ای را در نظر گرفتیم تا برای رفاه حال مردم و روزه داران محترم پایگاه انتقال خون جیرفت تا ۲۳ ماه مبارک رمضان علاوه بر ساعت کاری روزانه، روز‌های زوج از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ جهت خونگیری فعال باشد.

وی افزود: افرادی که تمایل به اهدا و نذر خون دارند می‌توانند به پایگاه انتقال خون جیرفت مراجعه کنند.

بهزادی به استقبال اهداکنندگان در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: پایگاه انتقال خون در سه شب قدر از ساعت ۲۱ تا ۱:۳۰ دقیقه بامداد جهت دریافت خون اهداکنندگان فعال بود و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شدیم.

علی بهزادی تصریح کرد: مردم نوع دوست و فهیم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در سه شب قدر و در تاریخ ۳۰اردیبهشت در شهرستان کهنوج جمعا ۱۸۰ هزار سی سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

بهزادی گفت: از مجموع ۴۹۱ نفر مراجعه کننده ۳۹۸ نفر موفق به اهدا خون شدند از این تعداد ۳۸۲ نفر یا ۹۶ درصد مرد و ۱۶ نفر یا ۴ درصد زن هستند.

وی افزود: ۳۵ درصد از تعداد مراجعه کنندگان به اهدا خون در شب‌های قدر اهدا کننده باسابقه، ۶۰ درصد اهداکننده مستمر و ۴/۲ درصد نمونه گیری بار اول هستند که باتوجه به این آمار نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش خونگیری داشتیم.

رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت ضمن تشکر از مردم نوع دوست جنوب کرمان و کارکنان انتقال خون جیرفت تصریح کرد: افرادی که تاکنون موفق به نذر خون نشده اند برای اهدا خون و ادای نذر خود می‌توانند به پایگاه انتقال خون واقع در جیرفت، خیابان شفا بعد از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کنند.
انتهای پیام/ح

اهداخون درشبهای قدر

برچسب ها: اهداخون ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.