مدیر عامل پرسپولیس گفت: به قهرمانی خیلی نزدیک شده‌ایم و تنها قدم  آخر مانده است و امیدورایم این اتفاق محقق شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: حواشی در بازی پیش آمد که خدا را شکر به خیر گذشت و بازی به اتمام رسید. قرار شد ابتدا هواداران سپاهان با آرامش بروند و بعد تماشاگران پرسپولیس از ورزشگاه خارج شوند.

وی درباره حاشیه‌های این مسابقه روی سکو‌های ورزشگاه اضافه کرد: طی جلساتی که با شورای تامین برگزار کردیم، با تدابیر خوبی وارد ورزشگاه شدیم و مسئولان به ما توضیح داده بودند که چه کار‌هایی صورت گرفته است. شنیدیم که اتفاقاتی افتاده، اما مشکلی وجود نداشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به قهرمانی خیلی نزدیک شده‌ایم و تنها قدم  آخر مانده است و امیدورایم این اتفاق محقق شود.

عرب در مورد شایعاتی مبنی برحضور برانکو روی نیمکت تیم تراکتورسازی تبریز واکنش نشان داد و گفت: ما با برانکوقرارداد داریم و به وی درخواست تمدید بلند مدت قرارداد داده ایم و منتظر جواب او هستیم. ما این حواشی را روزانه می‌شونیم ما طبق قاعده خود عمل می‌کنیم.  

وی در مورد حضور قوچان نژاد در پرسپولیس بیان کرد: تا پایان مسابقه فینال جام حذفی به این مسائل فکر نمی‌کنیم و همچنین برانکو لیستی به ما ارائه نکرده و تمامی این گزینه‌ها در حد گمانه زنی است. در زمان مقرر به آن موضوعات پیگیری می‌کنیم.

عرب افزود: مثلا بحث حضور سید جلال درپرسپولیس هم همینگونه است. من با سید جلال مشکلی ندارم، حتی مشکلات من با کریم باقری از اساس غلط است.  سعی می‌کنیم با مدیریت هزینه‌ها نیاز‌های باشگاه را برطرف کنیم و در مورد تامین قرارداد برانکو نیز مشکل هزینه‌ای نداریم.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دیدار پرسپولیس - سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار