رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان، محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیرهای منتهی به میدان تاریخی امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ابوالقاسم چلمقانی"رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت خداجو و همیشه در صحنه اظهار داشت: راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان امسال هم، مانند سال‌های گذشته به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اینکه با آمادگی کامل برای پوشش ترافیکی این مراسم حضور دارد، نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌هایی منتهی به میدان تاریخی امام خمینی (ره) نیز اقدام خواهد کرد.

وی افزود: براین اساس از ساعت ۲۴ شب دهم خرداد ماه توقف توقف هر نوع وسیله نقلیه در تقاطع حافظ کرمانی- شکرشکن، سه راهی بانک و میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره) ممنوع بوده و در صورت مشاهده به وسیله‌های خودرو بر‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اعلام کرد: همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه دهم خرداد ماه در تمامی مسیر‌های اعلامی به سمت میدان امام (ره) محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: در مسیر زیر گذر امام علی (ع) به سمت چهار راه شکرشکن، ازتقاطع گلزار- احمد آباد به سمت چهار راه شکرشکن، تقاطع هشت بهشت – نشاط به سمت چهار راه شکرشکن، تقاطع چهارراه فلسطین به سمت سه راهی بانک، تقاطع شمس آبادی به سمت میدان امام حسین (ع)، خیابان تختی به سمت میدان امام حسین (ع)، خیابان پاسداران و کمال اسماعیل به سمت میدان امام حسین (ع) ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

سرهنگ چلمقانی اظهار کرد: ضمناً محل‌های پارک اتوبس‌های شرکت واحد در خیابان‌های نشاط، شمس آبادی و میردامادی خواهد بود و شرکت کنندگان در راهپیمایی می‌توانند برای بازگشت به منازل خود از این سرویس‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: همچنین برای پارک موتورسیکلت‌ها نیز بلوار هشت بهشت، حافظ کرمانی به سمت چهار راه شکرشکن و سه راهی بانک، پارکینگ جنب بانک ملی پیش بینی شده است است.

سرهنگ چلمقانی، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان با ماموران پلیس راهور در تمام مراسم گذشته به ویژه در مراسم لیالی قدر از مردم خواست از آوردن خودرو‌های شخصی به هسته مرکزی شهر خودداری کرده و برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده کنند.


انتهای پیام/م

 

اعمال محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.