جشن گلریزان ستاد دیه با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شامگاه چهارشنبه همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان در استان همدان برگزار شد.

آغاز برگزاری جشن گلریزان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حبیب اله شعبانی موثقی، امام جمعه شهرهمدان با بیان اینکه زندانی شدن افراد تبعات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی به ویژه برای خانواده‌های آنان به همراه دارد افزود: بعد از انجام واجبات دینی هیچ عملی به اندازه دستگیری از مردم ارزشمند نیست.

وی ادامه داد: نگرش قرآن کریم و اسلام به مساله جامعه، یک نگرش مبتنی بر تعاون است و در آیات الهی توجه به وضعیت جامعه و دستگیری از مردم مورد عنایت است.

امام جمعه همدان عنوان کرد: اگر کسی به وضعیتی برسد که بتواند مشکلی را حل و زندانی بی گناه و نیازمندی را آزاد کند نشان از لطف الهی به خیران نیک اندیش است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی اضافه کرد: زندانی شدن افراد آسیب‌هایی را در جامعه در پی دارد در حالیکه دستگیری از زندانی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: این کار نیک و پسندیده موجب آزادی یک زندانی شادی یک خانواده و بازگشت پول یک فرد می‌شود.

رییس کل دادگستری همدان گفت: همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه انفاق و کمک به بندگان خدا، مومنان با الگوبرداری از امیرالمومنین علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) اقدام به مساعدت و کمک به مستمندان می‌کنند.

توکل حیدری افزود: به منظور حمایت و کمک مالی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و برای آزادی افرادی که جرمی مرتکب نشده بلکه به خاطر بدهی راهی زندان شدند همایش گلریزان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش همزمان با ماه مبارک رمضان برای اولین سال در تمامی شهرستان‌های همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.