خانه ورزش روستایی در خاش افتتاح شد

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سیستان و بلوچستان گفت: خانه ورزش روستای تمپ ایرندگان خاش همزمان با ماه مبارک رمضان به بهره برداری رسید.

خانه ورزش روستایی در خاش افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدامیر براهویی  اظهار داشت: برای راه اندازی و تجهیز این خانه ورزش روستایی افزون بر ۴۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: این خانه ورزش روستایی به تجهیزات ورزشی نظیر تنیس روی میز، فوتبال دستی، میز، صفحه شطرنج، دارت و تشک کشتی مجهز شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سیستان و بلوچستان افزود: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

وی ادامه داد: خانه‌های ورزش روستایی نقش بسزایی در افزایش مشارکت بانوان روستایی در امر ورزش دارند.

براهویی گفت: با توجه به تنوع فرهنگی تا کنون ۱۳۰ بازی بومی و محلی در این استان شناسایی شده به طوری که تنوع این رشته‌ها زمینه جذب بیش از ۶هزار ورزشکار سازمان یافته را در این هیات فراهم کرده است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های سرآمد در رشته بازی‌های بومی و محلی است.

انتهای پیام/گ

ساخت خانه ورزش درخاش

برچسب ها: ورزش ، خانه ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار