مسئولان مهابادی مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی مردم این شهرستان را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. 

در پیام مشترک ماموستا عبدالسلام امامی، ایرج شجاعی و جلال محمودزاده به مناسبت روز جهانی قدس از مردم همیشه در صحنه این شهرستان خواسته شده تا همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری دشمن شکن داشته و حمایت و همراهی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

در بخشی از این پیام آمده است: مردم روزه دار مهاباد بار دیگر با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان‌های فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان‌های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن‌ها هستند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنان در مقابل دشمنان و مستکبران عالم و یادآورحماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

انتهای پیام/ج

دعوت از مردم مهاباد برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.