مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان در حال اجرا است.

طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حال اجراستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در توانمند سازی دانش آموزان برای داشتن آینده شغلی آنان نقش تاثیرگذاری دارد.

وی گفت: ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی می‌تواند در استعدادیابی دانش آموزان و کمک به هدایت تحصیلی آنان راهگشا باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت ضمن ایجاد فضایی پرنشاط برای دانش آموزان ارتقای سطح مهارت‌های فردی و اجتماعی آنان را نیز بدنبال دارد و این طرح در تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در شرایط موجود کشور ضرورت فراگیری مهارت برای اشتغال بیش از پیش احساس می‌شود و در همین راستا توانمند سازی مهارتی دانش آموزان مهمترین اقدام برای توسعه زیر ساخت‌های اشتغال است.

اولیایی خاطر نشان کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر سیستان و بلوچستان با داشتن تنوعی از رشته‌ها و حرفه‌های بازار محور، آماده استقبال از دانش آموزان است.

انتهای پیام/ع

ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی در استعدادیابی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.