شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در این بیانیه آمده است یوم‌الله قدس، روز رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، روز حیات مجدد اسلام دعوت برای حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدسو روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی در منطقه و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست‌های خباثت‌آلود صهیونیسم جهانی در به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک‌کش و غاصب قدس شریف است.

زنده نگه داشتن روز قدس این ابتکار معجزه‌گون امام خمینی (ره) یک تکلیف الهی و فریضه دینی است که به لحاظ تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای تروریست‌پرور علیه آرمان مقدس فلسطین، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است.

بنابر این از مردم شریف، نوع‌دوست و متدین ایران اسلامی و هم استانی‌های عزیز دعوت به عمل می‌آید، همراه و همصدا با امت سرافراز اسلام و خیل عظیم انسان‌های آزاده و حق‌طلب جهان، با حضوری پرشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، طنین حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را سر دهند.

مردم شریف ایران و هم استانی‌ها با «نه» قاطع به توطئه شیطانی معامله قرن، بار دیگر با نمایش عزم و اراده پولادین خود شعار کوبنده نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و بیزاری از حامیان آن در مجامع بین‌المللی را به عنوان مطالبه اول مسلمین عالم سر دهند و تجلی‌بخش نماد عینی وحدت و حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف باشند.

راهپیمایی روز قدس در بیرجند فردا در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰:۳۰ از میدان شهداء به سمت میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران، مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

برگزاری راهپیمایی روز قدس در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.